Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

髂腰肌過緊

【#髂腰肌過緊】髂腰肌係咩黎?? 簡單講, 可以理解為佢將脊椎同大腿連接埋一齊,主要負責抬腿嘅動作。所以你就唔難諗到, 當髂腰肌過緊, 身體大致上會有咩情況出現, 下背同腿部特別容易感到肌肉酸痛,由於肌肉欠缺彈性及血液不太循環嘅關係。

必學的3個早晚腰背伸展操

必學的3個早晚腰背伸展操? 
有冇咁跨? 因為動作實在太簡單, 不過功效就大大, 絕對可以舒緩我地成日有腰酸背痛嘅出現。
可以試下每日早晚花3-4分鐘做一次, 包你做下做下纖腰都返埋黎。

腰酸背痛? 3個動作幫到你!

腰酸背痛唔一定老人家先有,因為腰痛都已經變成年輕化了,更有研究指出,原來響我地一生當中, 高達80%嘅人係曾經出面過腰痛呢個情況,同受佢影響。所以今次就介紹3個好簡單嘅動作,平日自己都可以做得到,學會預防及舒緩腰背痛。

足底筋膜炎:4個動作強化肌力

千萬別小看足底筋膜炎,你會發現小小的腳底板疼痛原來極有可能令你周身唔舒服。
今次分享4個簡易動作,無論在家中或上班時也可以做。這幾個動作有助強化足底肌力及其柔軟度,久而久之就可以舒緩足底疼痛。

2招舒緩Keyboard手

2招舒緩Keyboard手

伸展運動: 有個關節唔好轉?

好多時我哋做伸展運動,都會諗邊有野要注意架?
邊有特別方法?點會有啱同錯?伸展咪即係拉筋!日日落公園見到婆婆公公都做緊嫁啦!

一個好簡單動作,25秒有助激活脊椎頸脊,都市人、低頭族必學

都市人/低頭族/OL....,大家每日對住手機/電腦嘅時間多過對人,自自然然會腰痠背痛,去按摩?? 去得幾多次呢?
日忙夜忙又冇時間做運動,有咩方法可以自救一下?

伸展運動注意事項, 示範比你睇

好多時我哋做伸展運動,都會諗邊有野要注意架?
邊有特別方法?點會有啱同錯?伸展咪即係拉筋!日日落公園見到婆婆公公都做緊嫁啦!

喵星人免費陪你減肥做運動

如果您本身係喵喵粉絲,又歡喜做運動減肥嘅話,黎大埔海濱公園呢樹就FIT晒啦!
響呢個公園,貓貓四處行,您有您運動,佢有佢散步。

一個腰包在手,隨時幫手做伸展及肌力訓練

好多時一講起做運動,朋友們就萬千理由出晒黎,冇裝備、冇時間、冇地方、冇人陪、冇人比您跟住做等等。
今日介紹返呢樣唔太神奇嘅物品,不過原來佢又可以起到一些超神奇功用!

每日3分鐘 2個動作舒緩坐骨神經痛

每日3分鐘 2個動作舒緩坐骨神經痛
坐骨神經痛,冇得預防又冇得醫? 錯啦! 好簡單2個動作,只要您堅持每日抽時間去做,一定可以感受到有咩好處! 

長者增肌輕鬆做

年紀越大,就要開始好好留住跟左我地好多年嘅朋友:肌肉! 何解肌肉咁重要?
肌肉強健的話,起碼人跌你唔跌,萬人真係跌都好,就人傷你唔傷!
你話係味勁,所以千萬唔好等年長先做呢套動作呀,

腰酸背痛自己救

腰酸背痛,無論您係打工一族又好,長者都好,都會成日面對。
今日分享超簡易3招就可以KO您嘅腰酸背痛,冇特別工具,又唔需要花費金錢,
只係需要您每日抽出幾分鐘就可以! 欄杆周圍有,公園特別多,

Subscribe to 伸展運動