Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

一個腰包在手,隨時幫手做伸展及肌力訓練

好多時一講起做運動,朋友們就萬千理由出晒黎,冇裝備、冇時間、冇地方、冇人陪、冇人比您跟住做等等。
今日介紹返呢樣唔太神奇嘅物品,不過原來佢又可以起到一些超神奇功用!

LISS - Low intensity stdady state 低強度恆速有氧運動

人人想減肥,唔通真係人人都減到肥? 
LISS - Low intensity stdady state 低強度恆速有氧運動 

減肥瘦身另類選擇

介紹返Low-Intensity Steady State (LISS) 低強度恆速有氧運動
- 保持響你嘅最大心率的50-60% , i.e.(220-Age)x50-60%

消脂心跳率

是否日日跑,就可以瘦? 有人說,總之全身濕透,跑快D,辛苦D出多D汗就必定消多D脂肪,這又是否事實?

帶氧消脂肪,無氧收線條

帶氧消脂肪,無氧收線條
在廣告版看到有趣減肥訊息,單靠藥物便可燒脂減肥,還可在睡眠時間發揮功效,咁著數?

跳繩勁傷膝?!

友人說:千萬唔好跳繩呀,勁傷膝,跑步好過啦! 不過…跳繩本身都係好好嘅強心肺運動,係真? 係假?

Q版運動 – 瘦身必備LSD

減肥,邊個唔想?
如果我同您講,減肥可以好輕鬆,您會嘗試一下嗎?
介紹您一個名詞,叫LSD(Long Slow Distance),即是以『慢速』為主進行長時間長距離的跑步訓練。

Q版健康 – 手腳冰凍點搞?

Q版健康 – 手腳冰凍點搞?

Q版健康 - 您會點揀?

每天有30至60分鐘不太舒適,看似永不能做到, 轉個角度想想, 有時做運動不一定要在運動場內, 亦不一定要在大街上跑。

Q版運動 – 樓梯鍛鍊秘笈

跑季到! 路跑、越野賽、PB跑、挑戰賽再加毅行,數之不盡的賽事。
您,可以點樣爭取時間去練習?
工作忙碌、日夜加班? Come on! 推開所有理由,只要您附近有樓梯,就可以隨時鍛鍊出摩打腿了!

Q版健康 – 血壓高危

有天朋友來家吃飯,她在我的餐桌上發現了一個血壓計,便問:做咩呀? 身體好差咩?要自己量血壓?
您,對上一次量血壓又係幾時呢?

Q版健康 – 全民喪減

Q版運動 – 任君選擇的速度練習

不知您跑步時有否見過以下情況?
 
有人像追巴士一般快跑,有人就樂活地慢跑,沒有對與錯,至少他們都在動。
 

Subscribe to 帶氧運動