Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

Skinkey抗疫必備:面部深層清潔及認可消毒殺菌噴霧

最近有好多朋友睇完消委會嘅潤唇膏報告之後,好忙....咁響屋企換過晒D潤唇膏。響成個報告入面,我地見到有貴有平亦有耳熟能詳嘅品牌,咁姐係話,其實咩都假,我地睇成分先係最重要啦。

黃斑病變是什麼?

人人都講防疫, 我都梗係唔例外啦!
之前仲諗緊不如真係配返副眼睛,又唔係好想戴實驗室眼鏡出街,就響呢個時候,OhMart就好似天使咁出現左。
今次要大力推薦嘅係佢地3月份做緊嘅Promo

體溫微升,有助提升免疫力

最近呢段時間,大家對於量體溫一點都不會陌生,尤其家中有小朋友的,可能當我地發現體溫超過37度時,就會十分緊張,擔心是否發燒?唔講唔知,其實37度又真係一個健康嘅體溫黎。

【食物營養】洋蔥抗疫明星 我不是配角

為了抗疫,大家都用盡方法,一個洋蔥也不放過,把洋蔥切開放在家中、office中就能殺菌,真的假的?

平民人參-白蘿蔔

在這個抗疫日子,大家應該都不會每天走到街市買菜,因為盡量都一次過買幾天份量,減少外出。
每天都有不同產品搶購,種類越來越多,連街市買菜都加價!

【#肺炎抗疫】家居簡易消毒

如果迫不得已真係要出街,就要消毒洗手再口罩,呢樣大家都好清楚,咁留響屋企我地有咩可以做?

家居簡易消毒,方法簡單:
1. 漂白水20ml
2. 加入2公升水

Home office即係hea?

朋友圈中,大部份都正在home office, 唔知點解,老闆通常都以為你日日過住hea爆嘅生活,其實...有幾多會明白我地呢? 

抗疫6個激活免疫力方法

人人自救,香港人每日都好勞累,日日撲罩,每天stock take,究竟全家剩返幾多個口罩? 口罩係留比要返工嘅人用。除左洗手口罩再洗手,我地都真係可以自救,6個簡易方式 #激活免疫力! 

Subscribe to 抗疫