Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

Dr.Klēn潔博士寵物專用消毒水溶片│世衛認可│寵物消毒

最近有朋友問我
屋企有了寵物之後
是否混亂了 沒有之前那麼乾淨
當然不會啦 應該說 比之前更高要求了

SmellGreen│純天然消毒液│消滅細菌病毒

SmellGREEN® 純天然消毒液
個名真係好正,佢唔單止係Smell Green, 佢仲係純天然消毒液

黃斑病變是什麼?

人人都講防疫, 我都梗係唔例外啦!
之前仲諗緊不如真係配返副眼睛,又唔係好想戴實驗室眼鏡出街,就響呢個時候,OhMart就好似天使咁出現左。
今次要大力推薦嘅係佢地3月份做緊嘅Promo

【蟹迷必讀】一圖睇清食蟹宜忌

又到萬眾期待的吃大閘蟹季節,一年一次,不少蟹迷都會趁機多吃幾隻,滿足一下蟹癮。

大閘蟹雖有養筋活血、補骨髓功效,而蟹黃及蟹膏更含有豐富蛋白質,可是性質卻偏寒涼,有些人士不宜食用,即刻同你逐一拆解大閘蟹禁忌。

保護地球, 選擇天然家居用品

許多典型的居家用品都添加了對人及對環境有害的化學原料,如果可以選擇,我地會想用自然/健康的產品,而非超市架上多數的化學,使用對人及環境都安全的原物料
Natipods系列有不同產品:

天然排毒美肌的食物

看見朋友快費幾百購買什麼排毒丸,聽說既可消腫減肥,亦可排毒美白,其實,有很多天然食物都有此功效,您試過未?
1. 白蘿蔔: 促進排便
2. 黑木耳: 活血化瘀,通腸潤便

Subscribe to 殺菌