Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

Girl World│Sireo 營養代餐│燃燒脂肪│控制熱量

SIREO代餐 (香草斑斕/朱古力) 減肥係冇分季節,當然好多人都會話趁住秋冬減,夏天就可以比小背心出場啦。

內臟脂肪有幾恐怖

我地成日話要減肥,肥人多脂肪我地就梗係知啦,原來脂肪都有好幾種, 最多人擁有嘅當然係:
1. 皮下脂肪
2. 內臟脂肪

高強度訓練人人都啱做?

 【#減肥受傷】 最近好多朋友都在家減肥,而家下要做運動又唔一定要去GYM跟教練,不過都有好有唔好啦。

KavEncore新一代超級食物營養代餐

KAV enCore恩卡萊™
Q. 係咩黎?
新一代超級食物營養代餐
✅美國硏發及製造
✅高蛋白、高纖、低脂
✅每餐只有160-180卡路里

在家四式阻止脂肪聚積

WFH響家中好易唔郁、不停食又或者成日坐響樹,咁就大件事啦,今日分享四個動作,唔駛要你FIT到漏先做得到,因為動作可以隨時由你調整,人人都做得到。

Vegie Smoothie 輕斷食:美顏排毒修身3in1

家下人人都想健康,除左口罩洗手+運動,如果又想順手減肥消脂? 究竟有冇咁2全其美嘅事?
要減肥消脂,幾時都係運動+飲食互相配合先work! 

Subscribe to 燃燒脂肪