Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

2招甩脂小貼士│增肌│防止肌肉流失│防跌│多食生果好健康?

行到唔好企
企到唔好坐
坐到唔好挨
挨到唔好瞓

你好 我係亞桑
記得支持一下 Comment Like Share Subscribe
 

超簡單動作│穴位按摩│瘦腰│減肥│踢走脂肪肝│降三高│姨媽準時到│改善便祕

人到中年 
總有以下一樣撃中你要害
高血壓 高血糖 高血脂 要減肥
如果係女生 最怕遇到出走姨媽
即係點 就係每個月的經期都不準時

DailyMe│酵素│乳酸菌│減肥

DAILYME 暢輕一天 (酵素產品)
Q.你有冇響飯後容易出現眼瞓情況?
Q.經常攝取碳水化合物(粉麵/飯/麵包)/即食/加工食品/肉類脂肪?
Q.成日覺得身重重咁?

3個動作減肚腩 - StandingAbs 企響到做

要減肚腩, 又點會只得1招呀? 我地細個只係識做sit up, 其他就唔識做LU 原來有好多更有效嘅動作, 我地都可以試試WOR!

唔好睇小低血糖

通常講血糖, 大家最關心一定係高血糖, 今次反而想分享下低血糖, 可能好多朋友以為高血糖先會有問題, 低血糖就唔緊要, 不如一齊check下自己有冇低血糖症狀:
1. 頭暈冇力
2. 標冷汗/發冷

3招PUPU暢通

身邊總有個朋友好厲害, 定時定候去便便, 好似教左鬧鐘咁勁, 大家試試今日開始用以下4招, 讓身體慢慢習慣, 幫PUPU SET返個鬧鐘吧。
1. 起身前, 在床上左右側身轉(每邊5-8次)

在家四式阻止脂肪聚積

WFH響家中好易唔郁、不停食又或者成日坐響樹,咁就大件事啦,今日分享四個動作,唔駛要你FIT到漏先做得到,因為動作可以隨時由你調整,人人都做得到。

生薑肉桂蜜糖水:減肥代謝美肌一次過,3分鐘WFH

生薑肉桂蜜糖水:減肥代謝美肌一次過,3分鐘WFH
無論你每日響office定係屋企,不停飲水有D唔慣,又唔想成日都沖咖啡飲,絕對可以轉飲下呢個『3分鐘Drink from home』,既健康又快捷。

WFH - 3個動作去水腫修腿冇難度

家下人人日日都響屋企,再咁食法好驚會肥死? 今日分享3個超簡單動作,響張床都做得到!!
冇得落街做運動都唔怕,響屋企乖乖每日早晚都做一次啦,就唔再怕坐得多水腫腳啦。

Super Food 中之紅寶石

就算不用正式統計也知道近幾年香港的白米消耗量肯定是逐年下降,因為女孩子控制體重要減少澱粉質、血糖過高的人又要減少澱粉質,結果個個人都說不吃白米飯

Subscribe to 瘦身