Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

石春路真係越行越健康?!

香港好多公園都有石春路
你有冇行過

好多人都話
行石春路堅持得越耐代表越健康
行石春路可以按摩腳底的穴位
促進血液循環及新陳代謝

Plantar Fasciitis│足底筋膜炎│KT TAPE

足底筋膜炎症狀:
• 早上起床時或久坐後站起來後,著地時腳掌感到刺痛
• 走路或跑步時,腳尖向上屈起時,腳底會感覺拉扯及疼痛
• 腳跟或腳底持續疼痛

足底筋膜炎:4個動作強化肌力

千萬別小看足底筋膜炎,你會發現小小的腳底板疼痛原來極有可能令你周身唔舒服。
今次分享4個簡易動作,無論在家中或上班時也可以做。這幾個動作有助強化足底肌力及其柔軟度,久而久之就可以舒緩足底疼痛。

按摩工具實太多,輕巧易用唯有Myoballs

講到按摩嘅工具,相信每個人屋企都起碼有三至五款唔同嘅用具,今次特別要介紹一款既輕巧又易用嘅工具俾大家認識。

按摩工具實太多,輕巧易用唯有Myoballs

講到按摩嘅工具,相信每個人屋企都起碼有三至五款唔同嘅用具,今次特別要介紹一款既輕巧又易用嘅工具俾大家認識。

一個簡單方法趕走痛症

KTTAPE 一個簡單貼法
可以幫你解決:下背痛、足底筋膜炎、預防拗柴、小腿抽筋、大腿肌肉增加肌力、腰酸背痛、網球肘等等的問題。

Acu Product : [AcuMini解救足底筋膜炎]

足底筋膜是位於腳底的一片扇形厚纖維,由腳跟骨連接到腳趾。有很多跑者都會遇到足底筋膜發炎的問題,因跑步過程中,可能拉傷腳掌肌肉及直接影響著與小腿相連的足底筋膜,重複拉扯的動作會令其容易受傷及發炎。

足底筋膜炎

何謂足底筋膜炎? 
從腳趾/腳跟的足底筋膜,發生炎症,有些患者的痛楚一直拉伸到腿部背後,嚴重的甚至為您帶來一種撕裂的感覺。嘗試KT TAPE這個貼法舒緩痛楚吧!

「腳板底」痛

有冇試過「腳板底」痛?
做零售業嘅朋友
送俾大家伸展足底筋膜及小腿嘅小貼士

Q版健康 - 足底筋膜

Q版健康 – 潮流治療

Subscribe to 足底筋膜炎