Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

KTTAPE PRO WIDE - 預防拗柴,腳踝全保護

腳踝扭傷,俗稱的「拗柴」,以內翻最為常見,為何會有入心入肺之痛? 因為當足踝內翻著地時,往往會造成足踝外側韌帶受傷。麻煩的是,一旦你曾經扭傷過腳踝,就好像久不久就再次受傷?

一個簡單方法趕走痛症

KTTAPE 一個簡單貼法
可以幫你解決:下背痛、足底筋膜炎、預防拗柴、小腿抽筋、大腿肌肉增加肌力、腰酸背痛、網球肘等等的問題。

膝髕骨軟骨軟化症 Chondromalacia Patella

常見症狀:
- 上落樓梯膝關節酸軟無力
- 膝關節在伸屈時發出響聲
- 蹲下有難度
 
常見原因:
- 久坐
- 四頭肌收縮無力

KTTAPE邊款合適您用?

零藥性,一塊貼布減痛?

這種運動貼布,由知名的筋膜學者 Dr. Kenzo Kase在1982年發明。
在日本,運動貼布又稱為「人工筋肉醫療用貼布」,有效輔助肌肉活動。

拉筋7大好處是咁的

成日都聽人講,咩筋長一寸就命長一年,首先唔講係味真係會長一年命先,個個都拉筋,究竟點解要拉先?

腳前掌痛唔駛怕

[腳前掌痛唔駛怕] 出發前先貼包您爽晒
===================

善用運動貼布

近年在運動場上、街上甚或剛剛過去的奧運會當中,都見過一些人在手臂或腿上貼著色彩鮮豔的貼布,究竟那些是裝飾還是繃帶? 有特別功效嗎?

點樣防拗柴??

KT小教室 - 防拗柴

 

KT TAPE - 膝蓋痛貼法

KT小教室 - 膝蓋痛

Q版運動 - 前十字韌帶

做運動時,聽到『啪』一聲都咪話唔怕,時常聽到的前十字韌帶受傷,究竟又是邊一回事??
 
通常引致受傷原因:
- 跳躍時,落地失去平衡,導致脛骨受力過大
- 運動時突然改變方向

股四頭肌疼痛KT貼法

有冇試過做完運動/訓練之後,大脾(股四頭肌)痛?
股四頭肌肌肉群包括四組肌肉,在人體中是比較大及強壯的肌肉之一,主要作用為伸直膝關節和彎曲髖關節,即跑步、走路、蹲下或跳躍等動作都經由股四頭肌的協助。

Q版運動 – 肌內貼知多D

KT貼布特性:
1.       不含任何藥物
2.       貼後不會發熱/冷
3.       貼布有彈性及背後有獨特的波浪紋

Q版運動 - 肌內貼的拉力控制

肌內貼的拉力控制時常有朋友問及,當使用肌內貼時,是否應該拉到最緊為之好?
有朋友更說,每次也感覺拉到最盡就最抵用。

Subscribe to 預防受傷