Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

黑豆精華│田心里黑精淬│全台首發專利技術

「黑精淬」(黑豆精華/黑豆濃縮萃取液) 今日好介紹, 見到成個包裝都已經勁吸引, 係咩黎? 係黎自台灣, 淨係個brand name已經好有意思。

丹波黑豆茶十大好處,簡易沖飲最啱你

人人問做咩身體好? 你問我,梗係答你:做運動啦!
咁1日24小時,扣起瞓覺都只係淨返16個鐘,咁有冇咩係可以響office都做到? 都有喎,我係一個好鍾意沖野飲嘅人,除左coffee,我都好多時飲呢樣野。

10種好食物跑步您要識

1.黑木耳:含有造血必需的鐵質及維生素D,有效提高骨密度,預防骨鬆,黑木耳也能促進排便,能排除多餘油脂,且含抑制血小板凝結物質,能預防動脈硬化

汀姐養生- 苦蕎茶能降三高

汀姐養生- 苦蕎茶能降三高
    最近朋友相約在尖沙咀一間川菜館吃飯,令我印象難忘的不是那晚的菜式,而是那一壺茶。那茶有很濃的豆香,又像我們小時候吃的炒米通,問侍應,原來是四川人很喜歡喝的苦蕎茶。

汀姐養生 - 最潮黑豆瘦身法

<汀姐養生 - 最潮黑豆瘦身法>

<苦味沙律您食過未?>

<苦味沙律您食過未?>
今天是廿四節氣中的小滿,小滿的意思是農作物因為吸收了陽光及雨水,雖未成熟也已經小滿。
俗語有「小滿之日苦菜秀」。而中國的北方,小滿時節有食苦菜的習俗。

Subscribe to 黑豆