Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

頸椎熱敷牽引枕│肩頸痛│舒緩痛症

你有冇試過 頸痛
如果你唔理佢
之後就頭痛 頭脹 肩膊痛都出埋黎
最慘係郁唔郁都痛
甚至夜晚連瞓覺都瞓唔著

你好 我係Sonia亞桑

腰酸背痛│改善痠痛│矯正腰椎

唔知搞咩 一定係年紀大左
之前耐不耐就腰酸背痛
立即出動十萬個自救方案
今日分享些少比大家
睇下啱唔啱你用

下背痛│3個動作│立即舒緩│缺維生素D都關事
坐骨神經痛│一招舒緩痛楚│預防復發│多角度伸展梨狀肌

你好 我是亞桑
記得輕輕支持下 訂閱分享讚好留言同埋禁鐘仔

如果你經歷過坐骨神經痛嘅折磨
一定會好記得果種藏在屁股深處嘅痛

別小看久坐│5大毛病│坐出病痛來│Sitting risks

坐得多,坐出病痛來
久坐,對身體帶來很大影響,別小看它的威力。
趁病痛找上門前,盡快離開及自救。
1. 高血壓
2. 心臟病
3. 肌肉痠痛

Achedaway│智能拔罐按摩器

拔罐是什麼?
拔罐是一種傳統中醫治療方法,利用火燃、真空抽氣等方法,使罐吸附於皮膚和肌肉,令皮膚及肌肉下層的微細血管破裂出血而形成瘀印
肌肉裡帶有毒素的血液會經身體新陳代謝排出體外

臀部痠痛│大腿│內收肌群│Adductors exercise│伸展

打工仔日日坐成8粒鐘,腰背、大腿不時都會出現疲勞狀態,如果每日抽少少時間伸展一下不同肌肉已經好有幫助,今日分享一組比較低調嘅肌肉,原來好簡單嘅動作就幫到手啦。 #伸展 #腰背痛 #adductors #stretching

鬆鬆脊椎,不怕腰背痛,4個動作跟住做

有時唔一定受傷或者整親,可能只係工作坐得太耐、企左成日咁,都會令我地有成個背脊硬晒嘅感覺! 介紹大家呢4個動作,可以朝早起身做一次,再加上臨瞓前又做一次,就可以成個背脊鬆晒架啦。

姿勢糾正伸展2合1

姿勢糾正伸展2合1
如果係每日工作坐足超過6小時, 呢套伸展動作就啱晒你, 簡單易跟, 做完成個人鬆晒。

激活脊椎伸展操Spine Mobility

激活脊椎伸展操Spine Mobility 
諗起脊椎,通常就會出現埋頸椎、胸椎與腰椎, 成條脊椎活動範圍好大, 當然亦支配我地全身動作, 所以真係要好好保養。

必學的3個早晚腰背伸展操

必學的3個早晚腰背伸展操? 
有冇咁跨? 因為動作實在太簡單, 不過功效就大大, 絕對可以舒緩我地成日有腰酸背痛嘅出現。
可以試下每日早晚花3-4分鐘做一次, 包你做下做下纖腰都返埋黎。

Hip Mobility 髖關節外旋及內旋伸展

髖關節都要伸展? 佢平日負責做咩呢?
髖關節最主要係帶動有關所有腿部動作,即係平時由行路到跑步咁, 由於佢所受嘅壓力都好大,如果我地忽略左適當嘅伸展,好容易會降低活動能力,甚至係會增加受傷機會。

Subscribe to back pain