Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

喵星人免費陪你減肥做運動

如果您本身係喵喵粉絲,又歡喜做運動減肥嘅話,黎大埔海濱公園呢樹就FIT晒啦!
響呢個公園,貓貓四處行,您有您運動,佢有佢散步。

今次亞桑會用3分鐘去分享6組簡單動作比您睇,一齊做,唔難不過就唔好懶啦!
有咩workout for keep fit? 又想簡單唔好太難?

無論您係日日坐寫字樓嘅OL代表,又或者係已踏入人生下半場嘅Young old都好,
好多時我地睇見網上介紹嘅減肥運動短片,示範果位唔係周身肌肉就係零脂肪,見到佢地示範動作輕而易舉。

簡單如示範掌上壓push up,大家都知點做,問題係唔係人人都做到,
所以今次會由淺入深,有好多動作希望大家跟住全部都做得到,
要減肥好、練腹肌好、訓練肌肉耐力也好,我地都好需要有成功感,

成套動作每日認真去做應該大約15分鐘,就可以有全身消脂、增肌及平衡力,跟住快D一齊做啦。

記得留言講我知: 有咩你好想知,有關痛症、運動、減肥、姿勢、生活小習慣等,咩都可以架!