Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

睇牙醫:識人好過識字

關於阿女睇牙醫,呢一個長篇大論嘅故事,簡直可以講10日10夜。小朋友要睇牙醫,係一件令媽媽大傷腦筋嘅事情。坦白講,牙醫依家野,真係識人好過識字。
亞女響四歲幾嘅時候,發現有蛀牙出現,當時就去咗睇一些連鎖式嘅牙醫診所。牙醫先幫佢洗牙,然後就同我講佢有蛀牙,不過因為年紀太細唔可以做麻醉,就俾咗藥丸佢食,嗰粒係麻醉嘅藥丸,Q媽當時亦比較天真,因為我一心相信,牙醫比嘅建議應該係冇錯,咁我就俾亞女食個粒藥丸,食完之後,亞女就開始又好眼瞓嘅感覺,坦白講我覺得佢真係有少少似啪咗丸嘅感覺。
可能就喺要佢進入呢一個稱為被麻醉嘅狀態下剝牙最好。響佢極力掙扎嘅情況底下,好勉強咁樣進行左呢一個剝牙過程,沒有最恐怖,只有更恐怖。牙醫係呢個時候同我講,其實亞女都仲有其他蛀牙,最好嘅方法係做一個全身麻醉,可以幫佢洗乾淨啲牙,同埋清理埋蛀牙。
響呢個時候我個心都震埋出般,原因係因為我諗緊四歲幾,需要全身麻醉? 
第二個原因,當然係聽到嗰個價錢,牙醫開價四萬幾,全身麻醉剝牙,響嗰個時候我個心諗,乜我個樣真係似咁有錢咩? 今次我冇咁順攤啦,由於牽涉到四萬幾蚊,同埋全身麻醉呢一個問題,都係大單野黎,所以我覺得要從長計議,開始攝高枕頭諗清楚,究竟我有咩朋友係一個牙醫?? 或者佢有機會識一啲好嘅牙醫。
有時我諗,我唔係需要搵全港技術最好嘅牙醫,我只係需要有個人,真心咁樣講俾我聽而家個情況係點? 我有咩方法可以選擇,已經足夠!話雖如此簡單,好多時真係好難搵呢一個人出嚟。
感謝天父爸爸,當我認真思考嘅時候,轉接之間,朋友介紹了一個好有心嘅牙醫,又要介紹一下俾大家認識,Dr Norman Wong.
轉眼之間睇咗王醫生已經有六年時間,診所唔需要富麗豪華,不過大部份嘅哥哥姐姐都係好有愛心,第一次見王醫生我有啲驚訝,因為見佢嘅制服係印有巴斯光年。應該咁講,佢係一個著住巴斯光年制服嘅叔叔,不過呢個叔叔好有笑容,好開心,我記得我同佢講囡囡情況,出邊有牙醫需要四萬幾蚊做全身麻醉剝牙,所以我好擔心。當時王醫生笑左一下,佢只係回應:冇咁誇張。定期半年去一次洗牙就可以啦。
診所有一個傳統,都幾有趣,就係每次小朋友睇完牙嘅時候,姐姐會幫佢影一張相。嗰張相當你下次去嘅時候,姐姐會俾返您以作留念,我好欣賞呢個窩心嘅動作,雖然佢哋做嘅嘢只係好少,但係對於爸爸媽媽小朋友來講,就係一個好好嘅留念。

*圖中係每次洗牙都有姐姐或者哥哥教佢點護理牙齒