Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

點樣可以開心D

最近看了由耶魯大學心理系副教授Laurie Santos, 在線上開設了一個課程,名為幸福的科學(The Science of Well-Being),這個課程十分厲害,截至目前為止已有超過38萬人次註冊選修。

裡面提及喜樂有三大殺手:偏見、比較與太多選擇
好多時我地會諗點樣可以擁有快樂? 
有錢、有樓、有車、兒孫滿堂?
之後你又發覺已經擁有好多,不過還是未能擁有快樂, 點算好?
黎緊試下放低,睇下係咪真係會快樂D?
即係本來公司出bonus,你好開心,不過當你知道隔離位同事出多你$300,你立即由天堂跌左落地獄,因為你會諗, 佢平日咩都唔做, 只係識刷鞋, 真係唔公平! 只要一有左呢個念頭, 就會令係充滿比較、怨氣,完全刪除了曾經開心過一刻嘅感覺。
可能你會話,選擇太多都唔快樂?
事實上,多選擇真係唔會令我們更快樂,因為你會好怕揀錯, 之後後悔, 反而令人更難做出一個正確嘅決定。

所以, 嘗試在生命裡放低少少偏見、比較同選擇, 應該幸福感會多一點。