Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

Hip Mobility 髖關節外旋及內旋伸展

髖關節都要伸展? 佢平日負責做咩呢?
髖關節最主要係帶動有關所有腿部動作,即係平時由行路到跑步咁, 由於佢所受嘅壓力都好大,如果我地忽略左適當嘅伸展,好容易會降低活動能力,甚至係會增加受傷機會。
呢個90/90嘅動作, 可以有助髖關節伸展同埋發力, 做呢個動作要注意係腹背要用力收緊,保持脊椎挺直。
標準動作(不過都唔係人人咁容易做到), 我嘅柔軟度比較差, 做起上黎都有難度架。
首先, 開始動作, 前方腿部同後腿都屈成90度角, 前方小腿會同後面大腿成平行線,髖關節呈現兩個90度,一個外旋而另一個就內旋。
如果初次做呢個動作, 加上柔軟度不足的話, 可以自行調教一下, 縮小角度, 就會將難度降低一些, 因為有可能在伸展時你會感覺脊椎有點不適。
動作中, 臀部盡量用力收緊,效果更佳。