Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

減肥要零碳生活?!

2H - 減肥要零碳生活?!

一係唔減,一減就要好狠心? 有朋友話,要走碳水化合物!
何解要咁極端?
身體的脂肪又從何而來? 每天吃下去的油?

油會變成脂肪,大家都好容易明白,但係…碳水化合物都會變脂肪咩? 其實,當碳水化合物入到體內,再經過小腸分解之後,最終係會變成葡萄糖,再進入血液,而血液中的葡萄糖就會為我地身體帶黎能量。

不過,當血液入面嘅葡萄糖濃度過高,另一位主角『胰島素』就出現,佢嘅出現就相等於脂肪細胞出場。胰島素會將葡萄糖從血液入面運到去脂肪細胞,令佢嘅體積慢慢變大。所以,有人會話明明自己食野都唔太肥膩,又少食煎炸野,無奈地,平日飲食中嘅碳水化合物都會不知不覺咁樣令脂肪細胞變大,越食就越肥了。

解釋過後,減肥全走碳水化合物呢個行為我不太認同,都係果句,亞媽係女人,樣樣要食D,營養先均衡架嘛,唔通走碳走成世咩? 低碳不等於走碳,食得有節制就最好!

如果想知更多健康生活小貼士, 記得訂閱 [Sonia亞桑]Channel, 同埋要hit the notification bell, 咁就收到最新消息啦,Click in: https://bit.ly/34H3Gfx