Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

自然養生 - 非一般嘅紅色 - 多功能紅菜頭

上次講左奇異果連皮食嘅好處,係咪真係work?試下你便知,保証不會飲到成口臭! 奇異果維他命豐富,但在中醫養生角度,怕寒涼嘅女士不宜多吃。因此我今次介紹啱哂女士,仲可以煲湯、做沙律、生食、榨果汁嘅紅菜頭。紅菜頭在歐洲飲食文化中流行已久,我地成日飲嘅羅宋湯,就係加左紅菜頭啦。 近年香港人亦開始吹捧,因為佢抗氧化抗衰老效果No.1,而且係高鉀、高鈣、高葉酸、高鐵質,總之好處多到嚇親人。 食紅菜頭原來連葉、莖一齊食仲有益。我就試過用黎打汁,有少許苦澀味和草青味,所以不妨加蘿蔔、蔬果一齊打,口感好好多。但留意,小便會變成微紅色,此乃正常現象。 除左街市,喺一啲日式或大型洋化超市,有一款由澳州入口嘅有機紅菜頭,一包有5至6個,去了皮,拳頭般大小,價錢不超過$50,同新鮮嘅價錢相約,但勝在乾手淨腳。買返屋企後,逐個用保鮮紙包好,放入雪格,要用就取出一個解凍。早上飲一杯,感覺整個腸胃都有一股田園味。但提醒大家,紅菜頭糖份都幾高,建議配西芹、紅蘿蔔,甚至加點檸檬汁,就係一杯纖維豐富嘅自家製蔬菜汁。