Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

要減重?2個飲咖啡關鍵時刻

人人話飲咖啡可以瘦身,究竟咩時間飲先啱?
 
咖啡,您會諗起提神、利尿、抗氧化等等功能,除此之外,其實仲可以促進新陳代謝,加速脂肪分解架!

有人聽完就諗:正! 即係可以減肥吧。減,要減得有理有法,千萬唔好過量飲用,否則會有反效果,引來心悸及失眠等負面效果。
咩時間啱飲咖啡?

1. 早餐後
記緊,係食完早餐之後飲,好多朋友以為減肥就係淨飲咖啡,連早餐都唔食,咁就錯晒啦! 咖啡因可以提高人體消耗熱量嘅速度,所以會有助控制體重。

2. 運動前
運動前大約一個小時飲杯咖啡,攝取嘅咖啡因,可以喚醒神經系統,加速脂肪燃燒,對於增強肌力和肌耐力都有幫助,肌肉痠痛症狀亦會減少。
 
最後都要溫馨提示,千萬不要以為多飲就多瘦,尤其對於血壓高嘅朋友就要小心飲用,避免在劇烈運動時,血壓由於咖啡因造成升高情況,就有機會引起心肌梗塞或腦中風等症狀。
另外,亦建議開始習慣不要在咖啡中加入奶精和糖,恐怕最後減肥不成,反而吸收更多熱量,如果你想要減肥祛水腫,當然飲黑啡就最適合了。

如果想知更多健康生活小貼士, 記得訂閱 [Sonia亞桑]Channel, 同埋要hit the notification bell, 咁就收到最新消息啦,Click in: https://bit.ly/34H3Gfx