Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

Q版健康 – 跑到盲腸炎?

一年一度的港鐵競步賽又黎到,時間過得真快,對於熱愛跑步的我來說,競步真的出奇地難,發現全身未能協調,扭來扭去都不是。

上星期終於的起心肝,恢復練習,好在有一大班同事一起參與,練習時間晚上七點,放工時趕緊到運動場附近,為左要爭取時間,亦由於我太肚餓,所以忍不住吃了一大碗麵。

熱身過後便開始出外行圈,行了一圈內心就有點後悔,因為腹間不停抽搐著痛。 記得老人家常說,食飽飯唔好跑跑跳跳,否則就會盲腸炎嗎? 您相信這是事實嗎?

其實我細個時,媽媽都解釋得好似好有道理,佢話如果我再跑,D飯唔小心跌左入盲腸,就會盲腸炎架啦! 唔知您又信左幾耐,起碼我都信左十幾年,直到大個先知道,原來引發盲腸炎的主要原因竟然不是食完飯做運動。 咁點解響坊間一直流傳呢個講法呢? 估計係因為大家對於飯後做運動試過腹痛的一個誤解。

講返正題,腹間勁痛那一刻,我不禁覺得自己好蠢! 其實飯後,腸胃係需要大量血液去幫助消化,而做運動就係四肢需要血液,換言之,我食完碗麵立即去做運動就等於腸胃同腳仔鬥搶血。當腸胃唔夠血時,自然就會抽搐,呢個亦只係身體發出一個警告,目的係要我地停止運動。

我會提醒自己,下次唔好咁趕,又或者再提早食個下午茶先。

<曾子怡撰文之Q版健康系列>

如果想知更多健康生活小貼士, 記得訂閱 [Sonia亞桑]Channel, 同埋要hit the notification bell, 咁就收到最新消息啦,Click in: https://bit.ly/34H3Gfx