Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

Q版生活 – 不是專業只要堅持

最近一年開始返跑步,天冷去跑、天熱去跑,有時早上、有時夜晚去跑,最近…中午去跑。
 
發現身邊有不同的聲音:

  • 唔凍咩? 咁大風
  • 咁曬跑…唔怕黑咩? 有雀斑喎
  • 跑步,唔悶咩?
  • 冇左個食飯時間,值得咩?
  • 咁樣跑,為咩呢?
  • 響公司換衫,背心加短褲,再經過工廠區去跑步,唔怪咩?

 
 
之前參加了全香港人都參加的渣打馬拉松,很多同事都報名10公里,我都一齊報。跑步途中我不斷尋覓同事們,見到了,便大叫一聲『加油』! 看見有人鞋帶鬆了忍不住拍拍他膊頭跟他說,經過太古城附近,看見行人天橋有很多途人打氣,又忍不住大力揮手多謝打氣。整個過程我都非常享受,只要跑到自己心目中的時間就是了。
 
比賽完了,發覺最多人問:『您咩時間?』
我便答:56
隨即反應:『下? 您唔係成日練跑嘅咩?』
我內心想…即是代表什麼? 我跑得太慢?
 
 
我想講句:我不是專業;但是…
我很享受過程,這是一個訓練的過程,要堅持去做一件事,原來是很難的;但可克服自己的心魔,會令您很興奮!
 
這個非專業的自我訓練,可以答您,過程會流汗、會曬、是辛苦的。
 
我盡量每次有跑步比賽都帶同小Q一起去,渴望她亦感受到當中的氣氛,有一次,我十分『符碌』地得到第六名,嘉賓頒獎時跟我說:囡囡跟您一齊得獎喎! 然後將獎牌放在小Q頸上。小Q偷偷在我耳邊說:媽媽,我好開心,要同您一齊跑步呀!
 
如果您都做運動的話,您會明白我想表達的意思,現在每次跑步我都會跟其餘的跑友打個招呼、揮揮手,因為我欣賞他們。
 
大家並非做到專業跑手的時間,但至少…您們的『堅持』非常專業!