Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

Q版生活 – 我是怪獸家長

昨天收到一個whatsapp,對答趣怪。
友人: 喂,今日您點呀?
我: 都唔錯,剛參加左一個分享會,識左好多新朋友,場地又幾靚,我未去過果樹添。
友人: 唉呀…唔係問您呀!問您個女呀
我: 啊,原來係咁,多謝關心,佢已經退左燒,食多2日抗生素就掂。
友人: 激死我啦,唔係問佢有冇發燒! 您個女今日派成績表呀,佢考成點? 最後一年有冇獎攞?
回家途中,一邊想一邊笑了出來,派成績表都懵然不知。吃過晚飯後打開成績表一看,呀~心想成績都不錯,有A又有B,5歲人仔,仲想點?
女兒在幼稚園的3年裡,雖然從未拿過什麼學術成績獎項,但我回想我從幼稚園直到大學原來都未曾攞過獎,除了每年運動會的獎牌、書法比賽亞軍之外,我又笑了出來。
不禁想起:你的日子如何你的力量也必如何 (申命記33:24-25)
 
教育小孩,沒有對與錯,不過我相信家長性格怎樣,不知不覺,小孩也會跟您一樣。
 
<曾子怡撰文之Q版生活系列>