Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

Q版生活 – 打13價,有如睇樓價

個多月前,人心惶惶,做媽媽的周圍撲13價疫苗,我亦跟大隊打左去某診所登記,只是排隊登記,姑娘話疫苗未返。
 
某日,收到診所電話,姑娘說:疫苗返左,連醫生診金$1490,您幾時帶小朋友黎打?
 
那刻心情彷彿聽到她說,您幾時帶小朋友一齊黎俾我地打…劫?
 
我拒絕了,太貴,唔捨得。
 
之後有家長跟我說,有另一個醫生收費$850,不過都要排隊,我又打了去排,至今,一直未收過電話了。
 
幾星期後,囡囡發燒去睇醫生,竟然見到大大隻字寫住『有關13價可在這裡登記』,有如大鄉里一般的我上前問姑娘,我想登記! 姑娘有禮地回應,不用登記了,您等囡囡好返隨時帶佢過黎打,我忍不住問她,請問大約幾錢? 她回答:100蚊。
 
我真的以為聽錯,接連whatsapp 家長組群,竟然有另一位媽媽回應,昨天才帶兒子去另一診所,成為$50大元。
 
低處未算低,回想一下都笑了出來,香港真是一個有趣地方。
 
<曾子怡撰文之Q版生活系列>