Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

Q版生活 – The City Is Not Dying

連開了六個會,返回房間,再望望手錶已是五時四十五分有多了,彷彿什麼也沒做過似的,發狂地…渴望用多十五分鐘去完成半天的工作(真係發夢~);三魂七魄都未齊時,還有半小時就要出席另一講座,立即拿起袋飛奔落樓,上天實在對我太好,司機正在等候我。
 
感激地上了車,抖了啖大氣,司機叔叔還回頭報以一個微笑:慢慢,唔駛急!
 
的士一直前往目的地,我收起電話預備打開銀包,突然發現銀包不在袋裡,心跳立即加速,徬徨的樣子應該被司機叔叔發現了。
 
他問:咩事呀小姐…?
 
我緊張到連續講了四次對唔住,銀包應該漏了在寫字樓,倘若折返寫字樓又會遲到,怎辨?
 
司機叔叔:唔駛驚,下次見到面再俾返我啦!
 
“下? 咁唔得架,不如我寫低您電話,再約您好嗎?”
 
司機一面開車一面微笑著: “唔好,如果真係見唔到面,今次就我請您囉!”
 
我記起在袋子裡一直都會放些coupon,就開始問叔叔,我想請您飲湯可以嗎?
“請我飲湯? 咁樣唔好意思嘅,我點可以要您請我飲湯?”
 
….(用了3分鐘努力遊說司機,出盡法寶,最後成功了,當我下車時,他還像爸爸一樣叫我慢慢唔好急,要小心,仲多謝了幾次)
 
The city is dying?
如果冇左香港人精神,就係。
 
 
<曾子怡撰文之Q版生活系列>