Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

Q版生活 - 搵食艱難

某天,一位好友請我到又一城下午茶聚,這品牌的下午茶也甚有名,我當然不客氣地柯打了一個tea set。
蛋糕先來,名不虛傳,享受之際,咖啡送到。有位侍應生迎過來,念念有詞: 「好滿呀好滿呀好震呀瀉晒啦~」

她原本想放下那杯瀉晒嘅咖啡,咖啡碟全是倒瀉了的咖啡,我忍不住都細細聲同佢講: 唔好意思,請問可以換過另一杯嗎?

她露出失望的面容,勉強把咖啡拿走了原本以為她會拿入水吧,估唔到佢攞左杯咖啡去另一個位置,我們眼看住佢用手指抹了杯邊嘅咖啡漬。

她用心地抹,要倒左碟上嘅咖啡落毛巾,大約4分鐘後佢再次拿著同一杯咖啡到我們面前。

佢呢個行為有點驚為天人,我都忍不住直接跟她說: 唔好意思,可否換過另一杯?
她嘆了一口氣,失落地返回水吧。
友人反問:為何不直接跟經理反映?唉,只嘆一句:搵食艱難,無謂打破人家飯碗。

零售業畢竟難請人,家下人揀工,工等人。
如何保持到優質嘅服務水準?
今時今日,客人要求遠遠不同,如果您遇過真心真意嘅服務,不要保留,不妨開聲讚揚他們一下。

<曾子怡撰文之Q版生活系列>