Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

Q版管理 – 我要做經理

跟大家分享有幾個有趣的interview,事先聲明:如有雷同,實屬巧合。
 
想當年,有一次interview,第一、二次都順利過關,最後見一位應該都比較高層的女士,她一入房我已感受到那股懾人的氣勢,沒有笑容,用了三分鐘沉默地細閱我的履歷表,然後問:您讀工程,現在做培訓? 不太合情理! 那次interview感覺實不好受,雖然最後她也聘用了我,但由那刻開始,我跟自己說,若果我將來有機會跟她對調角色的話,一定要比她出色,起碼…要有禮貌一點。
 
行家甲分享了一個interview…
 
HR同事致電應徵者,想約interview時間:
HR:約早上十點方便嗎?
XX:唔得喎,我返緊工
HR:咁您幾點會方便點?
XX:放工囉,七點半到啦最快都要,我響中環做野架
HR:但係我地七點半過左辦公時間,仲有冇其他時間方便過到黎?
XX:冇喎
 
 
行家乙分享了另一個interview…
有一接近30歲的後生仔來面試,用了20分鐘介紹自己,內容包括他拿了什麼獎項、在過去2-3年怎樣令公司業績狂升等等。行家問了一句:咁點解您響過去3年都冇升職嘅? 他立即回應:我唔鍾意玩埋堆囉! (呆左)
 
後生仔寫明同講明佢要應徵做經理,行家認為他在態度上根本未到經理層次,offer了另一職位,結果他聽完就走了。
 
這位行家年紀大約50,他問我:點解家下個個黎到都要做經理? 但又唔睇下自己連尿片都未戒。
 
我只有用笑聲來回應:時代不同了。
 
 
<曾子怡撰文之Q版管理系列>