Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

晚上小腿抽筋

你有否試過,冬天夜晚小腿抽筋?
原來天氣對抽筋都有影響,最慘就是睡到半夜,小腿腓腸肌突然收縮,產生劇烈的疼痛感,大約會持續數秒至數十秒。

為何小腿會抽筋?

別小看久坐│5大毛病│坐出病痛來│Sitting risks

坐得多,坐出病痛來
久坐,對身體帶來很大影響,別小看它的威力。
趁病痛找上門前,盡快離開及自救。
1. 高血壓
2. 心臟病
3. 肌肉痠痛

靜脈曲張 動作唔難堅持最難

其實有冇得預防? 靜脈曲張都係一件幾困擾嘅事, 好多朋友都知道佢嘅成因, 咪就係因為長時間KEEP住一個相同姿勢, 即係久坐或者久站都有機會遇上靜脈曲張! 今次分享4個超簡單動作, 講真喎, 動作唔難, 每日抽時間堅持做先最難。

去水腫、靜脈曲張大力推介

好多時我地都會面對一個問題,就係腳仔攰,又或者好似好重嘅感覺,腫腫地咁。

一招趕走肩頸痛

肩頸痛症狀
1. 初期感到肩頸繃緊及痠痛
2. 頸部關節活動幅度慢慢減少  
3. 痛楚有機會延伸演變成頭痛  
4. 嚴重者會有脊骨移位的可能性,同時影響神經系統,引致手部麻痺

零痛楚之肩頸膊痛

肩頸膊痛,應該十個香港人九個都中,唔講唔知,肩部係人體最靈活的關節之一,不過每日工作時間咁長,打工仔唔係久坐就係久站。當肩關節長期處於靜止狀態,肌肉會慢慢變得繃緊,疼痛及勞損就會出現。
 

久坐解藥

每天上班,扣除了去洗手間、影印、外出吃飯的時間,其餘坐著接近8小時,您知道久坐對身體造成什麼連鎖效應嗎?

輕鬆去水腫

水腫,近年常聽到這名詞,十分普遍,亦有很多朋友都會發現自己有下肢水腫的情況出現,比較常見的其中一個重災區是小腿,何解會有水腫?

4招久坐解藥

1. 選擇沒有椅背的櫈
坐直和讓雙腳平放在地上,可以使它們支撐你四分之一的重量。

2. 坐在會搖晃的東西上
像是運動球或是沒有椅背的椅子上可以使用到你的核心肌群。

久坐帶來8個不可不知的後果

每天上班,除了去洗手間、影印、好彩您還外出吃飯的話,其餘的時間,坐著接近8小時,您知道身體會有怎麼樣的變化呢?

Subscribe to 久坐