Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

髂腰肌過緊

【#髂腰肌過緊】髂腰肌係咩黎?? 簡單講, 可以理解為佢將脊椎同大腿連接埋一齊,主要負責抬腿嘅動作。所以你就唔難諗到, 當髂腰肌過緊, 身體大致上會有咩情況出現, 下背同腿部特別容易感到肌肉酸痛,由於肌肉欠缺彈性及血液不太循環嘅關係。

伸展運動: 有個關節唔好轉?

好多時我哋做伸展運動,都會諗邊有野要注意架?
邊有特別方法?點會有啱同錯?伸展咪即係拉筋!日日落公園見到婆婆公公都做緊嫁啦!

一個好簡單動作,25秒有助激活脊椎頸脊,都市人、低頭族必學

都市人/低頭族/OL....,大家每日對住手機/電腦嘅時間多過對人,自自然然會腰痠背痛,去按摩?? 去得幾多次呢?
日忙夜忙又冇時間做運動,有咩方法可以自救一下?

伸展運動注意事項, 示範比你睇

好多時我哋做伸展運動,都會諗邊有野要注意架?
邊有特別方法?點會有啱同錯?伸展咪即係拉筋!日日落公園見到婆婆公公都做緊嫁啦!

自然養生 - 周身痛點攪

如果替五、六十後做個普查,我肯定每個人家裡藥箱一定有不同牌子的按摩膏、按摩貼、辣椒膏藥、不知道什麼時候開始我們的骨頭變得如此脆弱!
 

Q版健康 – 古惑IT Band

Q版運動 – 拉筋。自救

聖誕佳節,藉此會友,不得不接受現實,就是大家年紀已有返咁上下,原來話題離不開2方面,不是講仔女經便是健康問題了。
 

Subscribe to 伸展拉筋