Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

黑酢家KUROZU│黃金蕎麥茶│苦蕎麥│降三高│抗衰老│去水腫│新一代的養生茶

拍片介紹過的品牌或者產品
我就好少會再講
不過總有些例外
黑酢家就係其中一個
不過講真  黑酢家的片 都有不少人看
我之前已經試過丹波黑豆茶

Vegie 365倍效酵素果昔│代餐│膳食纖維│減肥

夏天話咁快又黎到,有咩最啱做?

廿四節氣【小滿】- 肝火盛

5月21日是廿四節氣中的【小滿】,意指夏天農作物漸趨飽滿,但尚未完全成熟。天氣悶熱潮濕,皮膚容易出現問題,大家切忌沉迷凍飲🧋,反要養肝護肝降肝火 

Vegie Smoothie 輕斷食:美顏排毒修身3in1

家下人人都想健康,除左口罩洗手+運動,如果又想順手減肥消脂? 究竟有冇咁2全其美嘅事?
要減肥消脂,幾時都係運動+飲食互相配合先work! 

【驚蟄養生】養肝排毒的4種食物

三月五日是驚蟄,代表萬物甦醒,也意味著各種疾病開始活躍。

感冒都可以做運動?

有人話:運動有助排毒,所以 #感冒 時去做運動就最好不過,係真唔係呢?

飲水減肥法

減肥方法層出不窮,大家又有冇諗過原來簡單如飲一杯水都可以減到??

自製排毒生果水

自製排毒生果水

汀姐養生 – 韓國大熱簡易養生法

汀姐養生 – 韓國大熱簡易養生法
韓星宋仲基及宋慧喬主演的韓劇<太陽的後裔>近日熱爆中港台,令宋仲基代言的品牌服飾受到不少粉絲及年青人熱捧。

天然排毒美肌的食物

看見朋友快費幾百購買什麼排毒丸,聽說既可消腫減肥,亦可排毒美白,其實,有很多天然食物都有此功效,您試過未?
1. 白蘿蔔: 促進排便
2. 黑木耳: 活血化瘀,通腸潤便

火龍果9大好處

火龍果,你上一次係幾時食呀?
唔好睇少佢外表怪怪,原來佢功能多多!

Q版健康 - 水果。您吃對了嗎?

Q版健康 - 水果。您吃對了嗎?

Q版健康 - 食皮治病?

如果想知更多健康生活小貼士, 記得訂閱 [Sonia亞桑]Channel, 同埋要hit the notification bell, 咁就收到最新消息啦,Click in: https://bit.ly/34H3Gfx您冇睇錯,某些

Subscribe to 排毒