Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

SHEN森-抗敏舒緩保濕一take過 黎自台灣一個有故事品牌

口罩戴得耐, 出晒粒粒粉刺?
今次要試用一個黎自台灣嘅品牌, SHEN森
森, 黎自木林, 森森不息, 自然純粹 係品牌的理念

髂腰肌過緊

【#髂腰肌過緊】髂腰肌係咩黎?? 簡單講, 可以理解為佢將脊椎同大腿連接埋一齊,主要負責抬腿嘅動作。所以你就唔難諗到, 當髂腰肌過緊, 身體大致上會有咩情況出現, 下背同腿部特別容易感到肌肉酸痛,由於肌肉欠缺彈性及血液不太循環嘅關係。

丹波黑豆茶十大好處,簡易沖飲最啱你

人人問做咩身體好? 你問我,梗係答你:做運動啦!
咁1日24小時,扣起瞓覺都只係淨返16個鐘,咁有冇咩係可以響office都做到? 都有喎,我係一個好鍾意沖野飲嘅人,除左coffee,我都好多時飲呢樣野。

去水腫、靜脈曲張大力推介

好多時我地都會面對一個問題,就係腳仔攰,又或者好似好重嘅感覺,腫腫地咁。

缺水都會出現水腫!

人人都想減肥! 不過最近有朋友話, 唔敢飲咁多水, 因為怕飲得多水會有水腫, 究竟堅唔堅呢?!
水腫當然有好多好多原因啦, 不過當中有其中一個都幾有趣, 真係要同大家分享一下

口渴先飲水係味太遲?

水係身體的主要成分,我地大家都知,成日聽人講:話每天要飲八杯水,但又有人講飲太多水會水腫
咁...姐係飲好唔飲好呢?

身體需要大量的水呢點就已經肯定

究竟您係肥定係水腫:10條問題立即知!

究竟您係肥定係水腫:10條問題立即知!

輕鬆去水腫

水腫,近年常聽到這名詞,十分普遍,亦有很多朋友都會發現自己有下肢水腫的情況出現,比較常見的其中一個重災區是小腿,何解會有水腫?

KT TAPE – 小腿水腫點算好

有冇試過星期六日趁放假去做運動,點知星期一小腿就豬腳咁腫?
又或者…係星期日去瘋狂濕平,行足全日,之後都會出現小腿唔自在症狀。

汀姐養生 - 對付水腫 Bye-Bye豬腩肉

通常水腫是由眼瞼開始,繼而頭面,四肢以至全身,所以不妨用以下自我測試水腫方法:

汀姐養生 - 是肥是濕是水腫?

簡易自測法
中醫有句說話:「肥人多濕,瘦人多火。」這八個字形容得很貼切,通常有火的人偏瘦又容易發怒,肥人給人感覺心境平靜和氣或者慢吞吞沒火氣。

甲組腳救星 - 粟米鬚茶

甲組腳救星——粟米鬚茶

Subscribe to 水腫