Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

Snowy 迎雪│中藥護膚 │珍珠散│強勁美白 | 深層清潔毛孔 | 淡斑 | 撫平皺紋 | 香港製造

近年香港越黎越多人睇中醫
因為大家都知道治未病同打好底子嘅重要性
今日要分享嘅係中藥護膚

你好 我係亞桑
記得支持一下 留言讚好分享訂閱 同埋禁鐘仔

廿四節氣【小滿】- 肝火盛

5月21日是廿四節氣中的【小滿】,意指夏天農作物漸趨飽滿,但尚未完全成熟。天氣悶熱潮濕,皮膚容易出現問題,大家切忌沉迷凍飲🧋,反要養肝護肝降肝火 

【穀雨茶飲】赤小豆薏米水

穀雨(四月十九日)是春季最後一個節氣,穀雨前後,天氣較和暖,降雨量增加,空氣中的濕度及溫度逐漸上升。

梨花YADAH,集齊8種紅色食物,天然美白抗皺

Red Food Energy
梨花 Ewha Care 的由來其實都非常浪漫,店長當年為了追尋愛情到了韓國生活,第一個落腳住的地方,就是首爾裡的新村。就響果到有間女子大學,名叫梨花 (EWHA)。

正官庄高麗蔘精華飲

好幾年前睇韓劇已經開始見到韓國人有一個習慣好有趣,就係會攞住一條條嘅包裝飲,究竟係咩黎?

天氣乾燥, 正官庄隨時隨地都可以滋補下

好幾年前睇韓劇已經開始見到韓國人有一個習慣好有趣,就係會攞住一條條嘅包裝飲,究竟係咩黎?

天然排毒美肌的食物

看見朋友快費幾百購買什麼排毒丸,聽說既可消腫減肥,亦可排毒美白,其實,有很多天然食物都有此功效,您試過未?
1. 白蘿蔔: 促進排便
2. 黑木耳: 活血化瘀,通腸潤便

火龍果9大好處

火龍果,你上一次係幾時食呀?
唔好睇少佢外表怪怪,原來佢功能多多!

Subscribe to 美白