Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

腰酸背痛│改善痠痛│矯正腰椎

唔知搞咩 一定係年紀大左
之前耐不耐就腰酸背痛
立即出動十萬個自救方案
今日分享些少比大家
睇下啱唔啱你用

4個動作快速測試 - 我有冇椎間盤突出

我有椎間盤突出嗎? 4個動作快速測試

一個動作腰圍緊背肌美駝背痠痛走

駝背, 感覺立即老左十年, 唔係跨張架。背部係最容易比大家忽略嘅一部份, 通常聽人講要減肥, 都係減肚腩、手臂、大腿等等, 好少聽人講要減下背, 咁又係, 背脊, 減咩呢?

髂腰肌過緊

【#髂腰肌過緊】髂腰肌係咩黎?? 簡單講, 可以理解為佢將脊椎同大腿連接埋一齊,主要負責抬腿嘅動作。所以你就唔難諗到, 當髂腰肌過緊, 身體大致上會有咩情況出現, 下背同腿部特別容易感到肌肉酸痛,由於肌肉欠缺彈性及血液不太循環嘅關係。

鬆鬆脊椎,不怕腰背痛,4個動作跟住做

有時唔一定受傷或者整親,可能只係工作坐得太耐、企左成日咁,都會令我地有成個背脊硬晒嘅感覺! 介紹大家呢4個動作,可以朝早起身做一次,再加上臨瞓前又做一次,就可以成個背脊鬆晒架啦。

必學的3個早晚腰背伸展操

必學的3個早晚腰背伸展操? 
有冇咁跨? 因為動作實在太簡單, 不過功效就大大, 絕對可以舒緩我地成日有腰酸背痛嘅出現。
可以試下每日早晚花3-4分鐘做一次, 包你做下做下纖腰都返埋黎。

一個小工具趕走腰酸背痛, 幫你坐住打造核心力量

寒背、蹺腳、腰酸背痛加大肚腩,有邊個想?

伸展運動: 有個關節唔好轉?

好多時我哋做伸展運動,都會諗邊有野要注意架?
邊有特別方法?點會有啱同錯?伸展咪即係拉筋!日日落公園見到婆婆公公都做緊嫁啦!

伸展運動注意事項, 示範比你睇

好多時我哋做伸展運動,都會諗邊有野要注意架?
邊有特別方法?點會有啱同錯?伸展咪即係拉筋!日日落公園見到婆婆公公都做緊嫁啦!

腰酸背痛自己救

腰酸背痛,無論您係打工一族又好,長者都好,都會成日面對。
今日分享超簡易3招就可以KO您嘅腰酸背痛,冇特別工具,又唔需要花費金錢,
只係需要您每日抽出幾分鐘就可以! 欄杆周圍有,公園特別多,

活血止痛坎離砂

絕對唔係玩泥沙,呢個名我地可能比較陌生,日本暖包用得多,原來祖國都有非一般暖包,呢個暖包除了發熱仲有好多功效,點解咁勁,睇下佢嘅成份你就明,成份包括:
當歸:調經止痛
川芎:活血化瘀

腰酸背痛點自救?

放假先黎腰酸背痛?

早晚抽時間做一下伸展吧!

Q版健康 – [愈瞓愈攰?]

每日工作勞累,總想快點休息,瞓呀瞓…您有否試過愈瞓就愈攰?

又或者是起身伸懶腰時發現脖子僵硬無法轉動,而且全身腰酸背痛。明明瞓了一整天,竟然攰過未瞓之前?

Subscribe to 腰酸背痛