Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

按摩工具實太多,輕巧易用唯有Myoballs

講到按摩嘅工具,相信每個人屋企都起碼有三至五款唔同嘅用具,今次特別要介紹一款既輕巧又易用嘅工具俾大家認識。

Q版健康 - 強心健體

錫住個心,除左飲奶仲有咩可以做?

跑步,可以帶黎直接效果;一般人的心跳:

平均每分鐘80下

輕量跑者: 平均每分鐘70下

中級跑者: 平均每分鐘60下

Q版健康 – 感冒時…做什麼

最近天氣忽冷忽熱,寫字樓同事輪流病假,患上感冒時,究竟做咩好?

Q版健康 - 激降膽固醇

惡夢開始是今年5月21日,家庭醫生打來,他一向談吐溫文:子怡,驗血報告出了,非常之好,血紅素....肝功能...血糖....全部都非常好,只係膽固醇偏差左些少。本來有點睡意的我突然扎醒了一下: 有多少呀醫生?

Q版生活 – 愛自己

由2013年年尾開始直到現在,跟一般公司一樣,忙碌著做評核、出糧、派信、周年晚宴等。未有太多時間可以停下來休息一下,可能正因為這原因竟然病起來,其中一次看醫生時有以下對白:
 

Q版生活 – 新年自救大法

前陣子病了,周圍看醫生,都發現奇景,無論是診所、醫院、門診急症、普通科甚至專科都迫爆了人,最恐怖是付款時,相熟的姑娘笑著跟我說:現時都未算多人啦! 新年後仲多,個個都腸胃不適。
 

Q版生活 – 唔願除嘅口罩

十多年前SARS,在街上、地鐵都見不到人的真面目,我記得我就剛好調轉,因為公司規定要戴口罩,所以一放工就立即除下,抖啖新鮮空氣。
 

Q版健康 - 對抗壓力

適當的壓力,的確為生命帶來了動力。
 
壓力有機會來自您每天對著的上司、下屬、同事,甚至家人,亦有機會來自您的身體。

Subscribe to 身體健康