Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

黑酢家KUROZU│黃金蕎麥茶│苦蕎麥│降三高│抗衰老│去水腫│新一代的養生茶

拍片介紹過的品牌或者產品
我就好少會再講
不過總有些例外
黑酢家就係其中一個
不過講真  黑酢家的片 都有不少人看
我之前已經試過丹波黑豆茶

護肺食材-吸入濃煙氣體,有咩自救方法?
身為香港人處身這個艱難時期,要有好心情談何容易,但即使情況多壞,身體卻不能壞。
粟米鬚茶 加玉竹更養陰

粟米鬚茶 加玉竹更養陰

汀姐養生 - 手作坊桑椹醬

汀姐養生 - 手作坊桑椹醬

減肥美容蔬果汁

聽到苦瓜,好多人都耍手兼擰頭,這正是我,但人到中年,係時候要作出突破。

正所謂苦口良藥,我未有咁堅生食苦瓜,所以決定用d計仔令自己健康。

火龍果9大好處

火龍果,你上一次係幾時食呀?
唔好睇少佢外表怪怪,原來佢功能多多!

Q版健康 – 不容忽視「洋蔥汁」

如果叫您淨飲洋蔥汁,您應該以為我係傻嘅,但其實洋蔥汁所含的營養價值不但高,也有減肥功效。
最近在韓國甚至有「洋蔥減肥法」,在此先不談論這減肥法的成效,如果只當作平日養生健康,試試又何妨?
 

Q版健康 – 自製ABC蔬果汁

人人要減肥排毒,又節食仲有斷食,對於我來講,每天輕鬆跑個步跳下繩都已經自我感覺良好了,不過最近都開始學人家自製蔬果汁了。

自然養生 - 食樹葉可以止咳?

踏入秋天,天氣乾燥,有否發現身邊不時有咳嗽聲?
 

Subscribe to 降血糖