Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

一個小工具趕走腰酸背痛, 幫你坐住打造核心力量

寒背、蹺腳、腰酸背痛加大肚腩,有邊個想?
奈何日日坐響office, 一坐就坐足8小時,久坐、寒背、蹺腳,以上種種都係引致腰酸背痛嘅凶手。響網上曾經見過有外國/日本公司,用左fitball比同事代替椅子,等佢地坐住都可以訓練一下核心肌肉,簡單黎講係比佢地郁動。至於香港,我相信冇咩公司會提供呢個服務比同事啦,唔怕,今日教大家一個超簡易自救方法吧。
首先,如果情況容許下,盡量每日比自己半奏時間轉一轉櫈坐,轉咩櫈? 平價硬櫈,冇椅背的,挺直背坐,開始時就算坐半小時都會感到吃力,何解? 因為當你挺直背坐就會動用緊腹部及核心肌肉, 所以感覺是連續做了半小時運動,攰係理所當然嘅。
除左換櫈,仲可以加一個小工具響張櫈上面,就可以有少少fitball感覺,亦同時可加強腰背訓練。小工具就是常見的露營吹氣枕頭!

 

秘訣是吹氣時不要吹太脹,只需帶給你坐下時有少許浮動感覺便夠。核心肌肉會為左保持平衡而作出調整及運動,其實除了核心肌肉,人是一個整體,所以腰、背及腳也會稍作調整!
立即睇脊醫推薦Acuback: https://bit.ly/3cO6RXG