Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

別人的7歲

7歲囡囡最近時常有新創作,由畫卡進展至寫卡、甚至係老作故事書,由一年前唔太歡喜寫字,到現在周圍寫。雖然有字,都要用些少智慧去閱讀,閱讀完您又未必可以完全理解,不過我感受到『愛』。

坐電梯時,有位日日都見面的媽媽問:囡囡暑期班讀咩? 有報精讀班嗎? 您囡囡學緊咩?其實,我不太清楚一個『正常』7歲小朋友應該有咩技能? 在面書看見別人的7歲,會作文,寫日記,堅嚇了一跳。

家長日時,忍不住問老師:為何她寫卡的內容有點難明? (老實講,因為串錯字)
老師:7歲最重要係創作空間,唔駛擔心,佢大個係一定會識串字。

別人的7歲,每天的挑戰是不要比較,一比較就有起落,看著7歲仍然傻豬豬的她,我…選擇『喜樂』。
 
如果想知更多健康生活小貼士, 記得訂閱 [Sonia亞桑]Channel, 同埋要hit the notification bell, 咁就收到最新消息啦,Click in: https://bit.ly/34H3Gfx