Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

致唔關我事同事

今期推介返,響扮工室入面另一極品,佢個名叫做『唔關我事』,有趣之處係,有時你連個問題都未講完,佢就會好快咁答你:唔關我事!

唔關我事大約分類:
1. 推JOB型唔關我事:有種同事每日返工都好似好忙咁,可能係忙網購、訂民宿去旅行、搶平機票等,所以佢唔單單你問佢野佢會話唔關我事,佢地層次係高到一個點,夠膽死將佢自己份內事都推埋比你做。

2. 堅HEA型唔關我事:有時望見佢地都登佢辛苦,每日返黎望住個電腦螢幕,無論你行過佢個位幾多次佢都好似百無聊賴咁,你唔好理,總之佢HEA爆都好,都仲會講句唔關我事。

3. 無辜型唔關我事:呢款有時會有真無辜同假無辜,真無辜型有時係衰在佢有一個咩都要威嘅老細,響出面咩都話得,結果個個搵佢,佢就堅無辜啦。假無辜型唔駛多講,成日扮到好慘情咁,唔去演藝任教就嘥晒。

4. 串咀型唔關我事:又串咀又黑面態度又差嘅,呢款真係好想揼佢,成日大大聲唔關我事,呢個應該係性格問題,根本上呢種性格嘅同事係唔helpful,所以講咩都冇用。

極品,總有一款響左近,大家都應該感受過型唔關我事嘅討厭,天真地想,如果大家都行前一小步,世界就變得美好得多了。