Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

Papulex暗瘡皮膚護理

長期口罩侷住, 搞到塊面生暗瘡
所以呢2個月我搜羅左好多暗瘡膏、暗瘡貼、mask等等
結果呢? 暗瘡膏搽完,唔知係咪藥力太強,塊面就開始乾媽媽,我就搽cream諗住潤返下,結果,果粒瘡搞極都未好,另一粒又醞釀出黎,激死人。

跟住忍唔住又再上網search, 比我搵到Papulex
如果你唔想下下都用藥,可以考慮先用醫生認可的護膚成份去護理肌膚
3重截擊暗瘡肌膚:消炎,隔菌,控油一TAKE過搞掂晒
維他命B3消炎:減少暗瘡印
歐盟專利Active ABA:幫助隔菌
納米鋅控油:唔乾又唔甩皮

Papulex係一個法國藥粧品牌,仲有99%受訪皮膚科醫生認同有效
只需3個Step:
1. 潔面啫喱
2. 修護霜
3. 淨化精華

Step 1:Cleansing Gel 隔菌清潔
Papulex Cleansing Gel蘊含歐盟專利Active ABA抗菌黏著劑,4% 維他命B3配方温和親膚,不含皂性、羥基酸、香料、防腐劑、光敏化及阻塞毛孔成分,從根源減少形成暗瘡肌的機會,添加甘油成分,保持肌膚柔滑清爽,用完一點也不會覺緊繃。
*入面有甘油成分,洗面後皮膚立即爽晒,爽得黎又唔乾,仲滑滑地添

Step 2:控油保濕
Papulex百倍麗清爽控油修護霜
Papulex Oil-Free Cream結合歐盟專利Active ABA抗菌黏著劑、Zinc PCA 納米鋅及4% 維他命B3,全面調理偏油/暗瘡肌膚,並配合啞緻控油因子,保濕的同時擺脫油光困擾,讓肌膚時刻啞緻清爽,全面使用,或於T字位使用也可。

Step 3:消炎淨化
Papulex百倍麗重點淨化精華
Papulex Gel (暗瘡肌啫喱) 含有歐盟專利Active ABA抗菌黏著劑,4% 維他命B3配方温和親膚,不含香料、Paraben防腐劑、光敏化及阻塞毛孔成分,無色無味,於暗瘡肌局部重點消炎袪紅腫,且有助減輕暗瘡印形成,但不會令肌膚乾燥甩皮。

功效:
1. 可以減少22%油脂分泌
2. 減少82%細菌黏附

用後感:
護膚我就最驚麻煩,即係有8-10個步驟果種,Papulex 啱晒我,夠簡單,最緊要佢有效用! 我覺得運動人士係好適合使用。
佢有清爽感、唔會令皮膚好繃緊、亦唔會似一般暗瘡膏咁用完之後甩皮。
日日用都得? 冇暗瘡都用得? 得喎!
早晚用PAPULEX Cleansing Gel同埋Cream,放心呀,敏感肌膚都用得架

極力推薦:
直接、到位,仲係法國藥粧品牌
價錢肯定係離晒地....
冇錯,離地咁抵用,親民價!

詳情可以睇: https://www.facebook.com/papulexhongkong