Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

消脂同時美顏 - 大麥茶

消脂同時美顏 - 大麥茶

家下好多朋友一趁週末就北上消費,食的好開心,唔多唔少都會食多左少少。如果味精再加埋油膩,咁遲早你的身體就會投訴,要對自己好一點,打後果幾日可以減少肉的份量,亦可以響飯後飲一杯大麥茶。

功效簡單直接:去油、解膩

可能都受日韓風影響,近幾年響便利店都見到有大麥茶賣啦,如果你需要補充水分,麥茶又不含咖啡因,補水效果比一般的茶葉更好,仲帶有麥甜味,係一個唔錯嘅選擇。

中醫對大麥都有正評架:

《本草綱目》記載:大麥味甘、性平、有消積進食、平胃止渴、消暑除熱、益氣調中、寬胸大氣、補虛劣、壯血脈、益顏色、實五臟、化穀食之功。

其實麥茶對女士黎講係一個唔錯選擇,麥茶有助促進血液循環,血液循環好左,就立即連皮膚都靚返晒。麥茶仲可以減少令身體衰老的活性氧,延緩衰老,係咪今日立即想飲返杯麥茶呢。