Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

自然養生 - 點解我會成日病?

以前一年總會傷風感冒3、5、7次嘅我,不斷諗點樣唔會成日病?終於跑咗去讀中醫,結果仲讀上癮!今次,「杜法自然」首次喺網上平台同大家見面,就係將我本人合乎自然養生嘅方法同大家分享下! 根據世界衛生組織調查話,每個人嘅健康與壽命取決於: 60% - 自己,如生活方式、個人情緒;15% - 阿爸阿媽遺傳因素; 15% - 環境因素,如水質、空氣質素;10% - 社會因素,如政治穩定程度 所以,撇開我地控制唔到嘅因素,理論上我地係有能力令自己病少啲,或者病咗都好快啲。首先就係要諗辦法令自己開心,原來幾千年前嘅黃帝內經都話,內在情緒真係影響健康。所以今次見面禮就介紹一款開心茶俾大家: 花旗參 6片 杞子 10-12粒 玫瑰花 6粒 白杭菊 4-5粒 用隻靚靚地嘅暖杯,用大滾水焗5-10分鐘。 睇住一朵朵玫瑰花浮喺杯入面,唔單只有視覺效果,玫瑰花仲有舒肝開鬱作用。當然每個人體質唔同,但最啱女士們飲(特別係容易病嘅),試完拿拿聲話我知,平時谷住嘅果度氣係咪舒暢啲!