Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
移至主內容

防感冒手指操

放工返屋企冇時間煲湯?

想焗杯保健茶又懶得買食材?

今次呢個防感冒手指操就岩晒一眾懶人啦!放工搭車悶悶地,不妨用1-2分鐘時間跟住做呢個簡單嘅手指操,透過按壓或敲打手上不同穴位,就可以有效舒緩感冒初起既症狀:頭痛、喉嚨痛,仲有助提神,舒緩疲勞添!

第一式:叩打八邪穴。八邪穴在手指背側,手指指縫中,左右共八個穴位。叩打八邪就是十指張開,雙手互相插入、扣擊。叩打八邪穴對眼部不適、頭痛、頸緊膊痛、喉嚨痛、牙痛都有幫助。

第二式:按摩合谷穴。有關頭面部位如有痛症,合谷穴都有紓痛作用,對牙痛、暈車也有明顯療效。舉起四指朝外,拇指向下,用拇指按壓另一隻手的合谷穴。

第三式:按壓勞宮穴。勞宮穴位於手掌心,按壓或敲打勞宮穴可以消除疲勞及提升專注力。